Internetowa hurtownia - online | BensonsTrade – towary z Chin | FAQ

FAQ

Firma Bensons Trade to internetowa hurtownia, stworzona, by dostarczać produkty przeznaczone do dalszej odsprzedaży.

Niestety nie. Nasza oferta skierowana jest do firm. Współpracujemy na modelu B2B.

Najprostszą formą złożenia zamówienia jest rejestracja na stronie hurtowni, a następnie złożenie zamówienia poprzez dodanie produktów do koszyka. Możemy również zrealizować zamówienie poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy.

Nasza firma wystawia faktury ze standardową stawką VAT 23%, WDT 0%, a także 0% Eksport.

Nasza firma współpracuje tylko z firmami, wystawiamy na towar faktury VAT. Jeśli jednak bardzo potrzebujesz paragonu-napisz do nas, zobaczymy co da się zrobić.

Nasza firma prowadzi tylko sprzedaż wysyłkową. W przypadku dużych zakupów, gdzie towar zajmuje dużo m3 jest możliwość uzgodnienia odbioru z określonej lokalizacji.

Współpracujemy z firmami kurierskimi, zamówiony towar wysyłamy w kartonach lub na palecie. Przy bardzo dużych zamówieniach możemy zlecić transport samochodowy.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz PRO FORMĘ na maila. Należy ją zapłacić i przesłać nam potwierdzenie przelewu.

Przepraszamy, w tej chwili nie realizujemy zamówień z płatnością za pobraniem.

Wrzuć do koszyka interesujące Cię produkty, wybierz formę dostawy “przedpłata”. Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz pro formę na maila. Po opłaceniu wyślemy twój towar i wystawimy fakturę.

Nasza firma jest w stanie zrealizować dostawę do praktycznie każdego kraju na świecie. Stawki dla krajów z Europy wahają się od 9 euro za małą przesyłkę do 25 euro za przesyłkę 30 kg. Jeśli potrzebujesz konkretnej wyceny, po prostu skontaktuj się z nami.

Współpracujemy z wieloma przewoźnikami. Najczęściej jednak:

GLS –  przesyłki krajowe i Unia Europejska

RABEN – palety Unia Europejska

FedEx / TNT – Unia Europejska i pozostałe kraje

Za wysyłkę jednej paczki obowiązują stawki:

Przedpłata -19.90 netto
Paleta 120x80x200cm – 205 netto
Paleta 120x100x200 – 220 netto
Przesyłka międzynarodowa – 9 – 25 euro na terenie Unii Europejskiej

Ceny mogą ulec zmianie w zależności od sytuacji na rynku.

Tylko w przypadku przesyłek międzynarodowych i paletowych. W innych przypadkach tylko po wcześniejszym uzgodnieniu. Nie preferujemy tego rozwiązania, gdyż zaburza pracę magazynu, a oszczędności są często znikome.

W przypadku magazynu MAG3 darmowa wysyłka obowiązuje od kwoty 600 zł netto. W przypadku pozostałych magazynów od kwoty 5000 zł.

Jeśli towar zajmuje dużo miejsca i nie jest możliwe wysyłanie go w jednej paczce, dzielimy towar na kilka przesyłek. Stosujemy to również wtedy, gdy niemożliwe jest zapakowanie przedmiotów do jednego kartonu.

W szczególności gdy:

Towary znacząco różnią się kształtem np. 1x parasol ogrodowy + 1x Szachy
Towar jest wrażliwy na uszkodzenia np. 1x Ramka na zdjęcia + 1x Hulajnoga

Staramy się zawsze zapakować towar na jak najmniejszą liczbę wysyłek jednak nie zawsze jest to możliwe.

Koszty wysyłki to nie tylko koszt kuriera. Nasza firma dokłada starań, aby towar dojechał do Państwa w nienaruszonym stanie. Na koszty wysyłki składają się także koszty zapakowania towaru. Nasze ceny nie odbiegają od cen innych dostawców.

Jako firma handlowa jesteśmy skłonni do negocjacji cen i rabatów. Pragniemy jednak zaznaczyć, iż nie podejmujemy żadnych negocjacji ceny w przypadku zamówień typu 200 zł. Jeśli chcesz złożyć duże zamówienie lub nasza cena znacząco odbiega od ceny konkurencji – napisz maila lub zadzwoń.

W przypadku, gdy kupujesz towar od firmy na fakturę, nasza odpowiedzialność za towar kończy się w momencie, gdy odbierze go od nas kurier. Od tej chwili kupujący odpowiada za przesyłkę. Jeśli otrzymałeś przesyłkę, która jest uszkodzona, spisz niezwłocznie protokół szkody z kurierem i skontaktuj się z nami mailowo podając numer faktury i krótki opis szkody.

Jeśli z jakichś względów nie udało Ci się spisać protokołu, skontaktuj się z nami mimo wszystko.

Nasza firma zastrzega sobie prawo do negatywnego rozpatrzenia zgłoszenia, jeśli protokół szkody nie został spisany z kurierem.

Zazwyczaj na spisanie protokołu jest 7 dni od momentu doręczenia paczki. Spisz go w momencie doręczenia lub skontaktuj się z kurierem, lub firmą kurierska. Powinni przysłać oni kuriera, z którym wypełnisz dokumenty.

Rozumiemy, iż jako przedsiębiorca jesteś zabiegany i masz wiele spraw na głowie. Oddeleguj więc pracownika, który towar odbiera, aby spisał protokół. Nie mamy możliwości śledzenia każdej przesyłki i nadzorowania firmy kurierskiej. Nasza firma stara się zawsze dobrze zabezpieczyć towar na czas transportu.

Zajmujemy się handlem od lat, nigdy nie zakładamy złej woli kupujących jednak spotkaliśmy z wieloma próbami wyłudzeń wymian towaru zakupionego u konkurencji. Protokół szkody jest dla nas dowodem, iż towar wysłany od nas dotarł uszkodzony.

Przepraszamy, ale zgodnie z regulaminem, rękojmia za towar jest wyłączona. Oznacza to, iż nie udzielamy gwarancji na towar ani nie prowadzimy serwisu.

Jednak jeśli zamówiłeś niedawno towar i:

Nie działa duża partia towaru
Jest wadliwy
Zepsuł się dopiero co włączeniu

Skontaktuj się z nami mailowo, podaj numer faktury i krótki opis problemu, postaramy się udzielić pomocy.

Przepraszamy, ale przepisy te odnoszą się do zakupów konsumenckich. Firma nie jest konsumentem, dlatego wyżej wymienione przepisy nie mają zastosowania. Towar który sprzedajemy jest przeznaczony do dalszej odsprzedaży.

Wszystko zależy od powodu zwrotu. Prosimy o przemyślane zakupy. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu.

Jeśli towar w kartonie nie pokrywa się z ilością na fakturze, spisz protokół z kurierem i niezwłocznie powiadom nas o tym fakcie. Dołożymy wszelkich starań, aby wyjaśnić sprawę i uzupełnić braki, jeśli takowe miały miejsce.

Tak, posiadamy taki plik. Jest możliwość integracji z naszą hurtownią. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ

Niestety nie działamy na tym modelu sprzedaży. Zawsze jednak możecie podać inny adres dostawy (swojego klienta), a my możemy wysłać bezpośrednio towar do niego. Dotyczy to jednak zamówień hurtowych lub większych detalicznych. Nie realizujemy zamówień o kwotach typu 20 zł.

Wasza firma ma do dyspozycji różne formy kontaktu z nami. Kliknijcie TUTAJ aby sprawdzić dostępne opcje.

Yes, please write me on whatsapp +48 662 405 220

Skontaktuj się z nami i prześlij ofertę. Jesteśmy otwarci na nowych dostawców.

Tak, możemy to zrobić lub zlecić jednej z naszych firm partnerskich, która was obsłuży. Więcej informacji TUTAJ

Import jest złożonym procesem, na wpływ cen ma wiele czynników. Czasami towar jest droższy, czasami tańszy. Staramy się zawsze być konkurencyjni.

Gdybyśmy nie mieli towaru w magazynie, też byśmy go sprzedawali 30% taniej.

Wszystko zależy od wielkości zamówienia oraz z ilu magazynów towar został zamówiony. Przeciętne zamówienie udaje się zrealizować w 24 h od momentu zaksięgowania płatności. Przy bardzo dużych zamówieniach możemy potrzebować więcej czasu.

Oznacza to, iż tego towaru nie posiadamy w tej chwili na stanie, został wyprzedany. Najprawdopodobniej pojawi się w najbliższych dostawach. Jeśli bardzo go potrzebujesz, skontaktuj się z nami, udzielimy bardziej szczegółowych informacji dotyczących dostawy.

Część towaru ma wyszczególnioną dostępną ilość sztuk. W pozostałych przypadkach należy się z nami skontaktować. Udzielimy informacji.

Nie ma przeciwwskazań, zalecamy jednak zawsze lekką modyfikację, aby wyróżnić się na tle konkurencji.

Skorzystaj z TEGO linka, na maila otrzymasz dalsze wskazówki jak ustawić nowe hasło.

Nasza strona wysyła automatyczne powiadomienie na twojego maila. Podając również numer telefonu przy rejestracji, otrzymasz od firmy kurierskiej informacje o przesyłce. Możesz także zawsze skontaktować się z nami.

Nasza firma akceptuje następujące waluty: USD, PLN, EUR. Domyślnie wystawiamy faktury w walucie PLN. Jeśli chcesz zapłacić w innej walucie, zaznacz to w wiadomości dla sprzedającego lub po prostu wybierz odpowiednią walutę na naszej stronie.

Wszystkie towary widoczne na stronie posiadamy na magazynie na terenie Polski. Prosimy jednak zwracać uwagę na status produktu.

Monitorujemy cały czas zamówienia klientów, czasami jednak zdarzy się, iż przed tobą ktoś wykupi całą partię produktu. Stany magazynowe aktualizują się kilka razy dziennie.

Teoretycznie preferujemy zamówienia od minimum 250 zł. W praktyce realizujemy też mniejsze. Zamów co potrzebujesz, jeśli nie spełni warunków – poinformujemy Cie o tym.

Nie ma takiego wymogu, podana ilość w kartonie to tylko wskazówka. Zalecamy jednak zamawianie towarów gabarytowych o nieregularnym kształcie w opakowaniach zbiorczych. Daje to gwarancję, że towar dojedzie do Państwa w całości i nie zostanie uszkodzony.

Nie sprzedajemy towaru z odroczonym terminem płatności. W tej chwili banki oferują wiele kredytów firmowych z niewielkim oprocentowaniem w skali roku.

Jeśli nie możesz się zalogować na dane których zawsze używałeś spróbuj:

  • wykonać reset hasła
  • sprawdź dokładnie dane które wprowadzasz
  • spróbuj zalogować się na innej przeglądarce
  • jeśli to nie pomaga, skontaktuj się z nami mailowo

Staramy się na bieżąco uzupełniać wyprzedany towar. Czasami jednak trwa to dłużej, gdyż cena naszego dostawcy jest nieatrakcyjna, sa problemy logistyczne. Jeśli towar jest dostępny, widzie w nim potencjał to zalecamy zrobić zakupy z zapasem.

Niestety nasza firma nie zapewnia tych rzeczy. Należy zorganizować je we własnym zakresie.

Towar znajduje się fizycznie w różnych magazynach, często w innych miastach. Sortowanie według magazynu ułatwia optymalizowanie kosztów wysyłki.

Sprawdź proszę, czy wartość twojego zamówienia nie jest po prostu zbyt niska. Przy próbie zakończenia zamówienia, pojawi się stosowny komunikat. Należy wtedy zwiększyć wartość koszyka.

Jest to nic innego jak lista życzeń. Pozwala ona w łatwy sposób zapisać produkty. Możesz stworzyć swoją listę ulubionych produktów, dzięki czemu nie będziesz musiał tracić czasu na ich ponownie szukanie. Ta lista pozwala także jednym kliknięciem sprawdzić, czy produkty są ponownie dostępne w sprzedaży.

Przełącznik walut znajduje się w górnej części strony. Pozwala on jednym kliknięciem przeliczyć wszystkie ceny na USD lub EUR. Po złożeniu zamówienia w określonej walucie wystawiamy Pro Formę.

Kurs walut jest pobierany codziennie z oficjalnych źródeł. Jest on dostosowany do kursu banku, w którym wymieniamy waluty. Każdy bank skupuje i wymienia waluty używając swojego ustalonego kursu.

Tak, możesz bez problemu zmienić język strony, używając przełącznika. Tłumaczenie jest oparte na technologii Tłumacz Google. Nie jest idealne jednak Google nieustannie pracuje nad poprawą jakości tłumaczeń.

Dziękujemy za czujności. Skontaktuj się nami mail lub poprzez WhatsApp i opisz zaistniały problem. Jeśli będzie to istotna usterka, wynagrodzimy Cię rabatem na kolejne zamówienie. Dane kontaktowe znajdziesz TUTAJ

Strona ta jest tworzona z myślą o kupujących. Staramy się zawsze testować wszystkie funkcje i zapewnić prawidłowe działanie. Jeśli jednak coś mogłoby zostać zrobione lepiej lub w inny sposób, skontaktuj się z nami. Ciekawe pomysły i sugestię nagrodzimy rabatem na kolejne zamówienie. Dane kontaktowe znajdziesz TUTAJ

Przykro nam, że podjąłeś taką decyzję. Skontaktuj się z nami poprzez zakładkę kontakt. Po ustaleniu danych konta zostanie ono trwale usunięte z naszego serwisu.