Internetowa hurtownia - online | BensonsTrade – towary z Chin | FAQ

FAQ

Firma Bensons Trade to internetowa hurtownia, stworzona, by dostarczać produkty przeznaczone do dalszej odsprzedaży.

Niestety nie. Nasza oferta skierowana jest do firm. Współpracujemy na modelu B2B.

Najprostszą formą złożenia zamówienia jest rejestracja na stronie hurtowni, a następnie złożenie zamówienia poprzez dodanie produktów do koszyka. Możemy również zrealizować zamówienie poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy.

Nasza firma wystawia faktury ze standardową stawką VAT 23% lub WDT 0%.

Nasza firma współpracuje tylko z firmami, wystawiamy na towar faktury vat. Jeśli jednak bardzo potrzebujesz paragonu-napisz do nas, zobaczymy co da się zrobić.

Nasza firma prowadzi tylko sprzedaż internetową. W przypadku dużych zakupów, gdzie towar zajmuje dużo m3 jest możliwość uzgodnienia odbioru z określonej lokalizacji.

Współpracujemy z firmami kurierskimi, zamówiony towar wysyłamy w kartonach lub na palecie.

Wysyłamy produkty z płatnością przy odbiorze (za pobraniem) lub przedpłata.

Po prostu wrzuć do koszyka interesujące Cię produkty, wybierz formę dostawy “za pobraniem” a my zajmiemy się resztą. Kurier przywiezie produkty a Ty zapłacisz przy odbiorze.

Wrzuć do koszyka interesujące Cię produkty, wybierz formę dostawy “przedpłata”. Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz fakturę na maila. Po opłaceniu wyślemy twój towar.

Nasza firma jest w stanie zrealizować dostawę do praktycznie każdego kraju na świecie. Stawki dla krajów z Europy wahają się od 9 euro za małą przesyłkę do 25 euro za przesyłkę 30kg.

Na ten moment współpracujemy z:

FedEx – przesyłki krajowe
TNT – przesyłki międzynarodowe
Pekaes – przesyłki paletowe

Za wysyłkę jednej paczki obowiązują stawki brutto :

Za pobraniem – 19.99zł
Przedpłata -19.99zł
Paleta 120x80x200cm – 170zł
Przesyłka międzynarodowa – 9 – 25 euro na terenie Unii Europejskiej

Są to ceny maksymalne, często stosujemy niższe stawki.

Tylko w przypadku przesyłek międzynarodowych i paletowych. W innych przypadkach tylko po wcześniejszym uzgodnieniu.

W tej chwili posiadamy pakiet bonusów, jeśli twoje zamówienie spełnia określone wymagania ( minimalna kwota ), możesz wybrać darmową dostawę przy finalizowaniu zamówienia.

Jeśli towar zajmuje dużo miejsca i nie jest możliwe wysyłanie go w jednej paczce, dzielimy towar na kilka przesyłek. Stosujemy to również wtedy, gdy niemożliwe jest zapakowanie przedmiotów do jednego kartonu.

W szczególności gdy:

Towary znacząco różnią się kształtem np. 1x parasol ogrodowy + 1x Szachy
Towar jest wrażliwy na uszkodzenia np. 1x Ramka na zdjęcia + 1x Hulajnoga

Staramy się zawsze zapakować towar na jak najmniejszą liczbę wysyłek jednak nie zawsze jest to możliwe.

Koszty wysyłki to nie tylko koszt kuriera. Nasza firma dokłada starań, aby towar dojechał do Państwa w nienaruszonym stanie. Na koszty wysyłki składają się także koszty zapakowania towaru. Nasze ceny nie odbiegają od cen innych dostawców.

Jako firma handlowa jesteśmy skłonni do negocjacji cen i rabatów. Pragniemy jednak zaznaczyć, iż nie podejmujemy żadnych negocjacji ceny w przypadku zamówień typu 200zł. Jeśli chcesz złożyć duże zamówienie lub nasza cena znacząco odbiega od ceny konkurencji – napisz maila lub zadzwoń.

W przypadku, gdy kupujesz towar od firmy na fakturę, nasza odpowiedzialność za towar kończy się w momencie, gdy odbierze go od nas kurier. Od tej chwili kupujący odpowiada za przesyłkę. Jeśli otrzymałeś przesyłkę, która jest uszkodzona, spisz niezwłocznie protokół szkody z kurierem i skontaktuj się z nami mailowo podając numer faktury i krótki opis szkody.

Jeśli z jakichś względów nie udało Ci się spisać protokołu, skontaktuj się z nami mimo wszystko.

Nasza firma zastrzega sobie prawo do negatywnego rozpatrzenia zgłoszenia, jeśli protokół szkody nie został spisany z kurierem.

Zazwyczaj na spisanie protokołu jest 7 dni od momentu doręczenia paczki. Spisz go w momencie doręczenia lub skontaktuj się z kurierem, lub firmą kurierska. Powinni przysłać oni kuriera, z którym wypełnisz dokumenty.

Rozumiemy, iż jako przedsiębiorca jesteś zabiegany i masz wiele spraw na głowie. Oddeleguj więc pracownika, który towar odbiera, aby spisał protokół. Nie mamy możliwości śledzenia każdej przesyłki i nadzorowania firmy kurierskiej. Nasza firma stara się zawsze dobrze zabezpieczyć towar na czas transportu.

Zajmujemy się handlem od lat, nigdy nie zakładamy złej woli kupujących jednak spotkaliśmy z wieloma próbami wyłudzeń wymian towaru zakupionego u konkurencji. Protokół szkody jest dla nas dowodem, iż towar wysłany od nas dotarł uszkodzony.

Przepraszamy, ale zgodnie z regulaminem, rękojmia za towar jest wyłączona. Oznacza to, iż nie udzielamy gwarancji na towar ani nie prowadzimy serwisu.

Jednak jeśli zamówiłeś niedawno towar i:

Nie działa duża partia towaru
Jest wadliwy
Zepsuł się dopiero co włączeniu

Skontaktuj się z nami mailowo, podaj numer faktury i krótki opis problemu, postaramy się udzielić pomocy.

Przepraszamy, ale przepisy te odnoszą się do zakupów konsumenckich. Firma nie jest konsumentem, dlatego wyżej wymienione przepisy nie mają zastosowania.

Zazwyczaj nie robimy z tego tytułu problemów o ile jest to towar niedawno kupiony i otrzymamy uzasadnienie, dlaczego państwa firma chce go zwrócić.

Jeśli towar w kartonie nie pokrywa się z ilością na fakturze, spisz protokół z kurierem i niezwłocznie powiadom nas o tym fakcie. Dołożymy wszelkich starań, aby wyjaśnić sprawę i uzupełnić braki.

W tej chwili niestety nie posiadamy takiej funkcjonalności, planujemy w przyszłości stworzenie tego.

Obecnie nie posiadamy takiej funkcji, planujemy jednak dodać ją w przyszłości.

Natomiast zawsze możecie złożyć zamówienie, wybrać formę przedpłaty i podać dane do wysyłki klienta. Możemy wysłać bezpośrednio do niego zamówienie. Prosimy tylko zaznaczyć w wiadomości do sprzedającego (ostatni punkt zamówienia), aby nie wkładać do paczki faktury zakupowej.

Wasza firma ma do dyspozycji różne formy kontaktu z nami. Kliknijcie TUTAJ aby sprawdzić dostępne opcje.

Yes, please write me on whatsapp +48 662 405 220.

Nasza firma skupia się na sprzedaży, posiadamy swoich dostawców. Jednak jeśli uważasz, że oferta jest bardzo dobra i nas zainteresuje – prześlij ją na maila. Zapoznamy się z nią i damy znać.

Zazwyczaj tak, ale wszystko zależy od towaru i ilości. Przy imporcie minimalne zamówienia opiewają na ilość jednego kartonu. Istotna jest także kwota zamówienia i termin realizacji. Jeśli potrzebujesz towaru, skontaktuj się z nami mailowo podając szczegóły.

Import jest złożonym procesem, na wpływ cen ma wiele czynników. Czasami towar jest droższy, czasami tańszy. Staramy się zawsze być konkurencyjni.

Gdybyśmy nie mieli towaru na miejscu, też byśmy go sprzedawali 30% taniej 🙂

Zamówienia złożone do godziny 12 dnia roboczego, zazwyczaj wysyłamy tego samego dnia. Jeśli jednak zamówienie jest bardzo duże, możemy potrzebować więcej czasu na jego skompletowanie. Duże zamówienia są zazwyczaj gotowe w ciągu 2 dni roboczych.

Oznacza to, iż tego towaru nie posiadamy w tej chwili na stanie, został wyprzedany. Najprawdopodobniej pojawi się w najbliższych dostawach. Jeśli bardzo go potrzebujesz, skontaktuj się z nami, udzielimy bardziej szczegółowych informacji dotyczących dostawy.

Planujemy w najbliższym czasie wdrożyć automatyczne stany magazynowe, dzięki temu będzie widoczna dostępna ilość sztuk. W tej chwili takie informacje można uzyskać tylko poprzez kontakt z nami.

Nie ma przeciwskazań, zalecamy jednak zawsze lekką modyfikację aby wyróżnić się na tle konkurencji.

Skorzystaj z TEGO linka, na maila otrzymasz dalsze wskazówki jak ustawić nowe hasło.

Nasza strona wysyła automatyczne powiadomienie na twojego maila. Podając również numer telefonu przy rejestracji, otrzymasz od firmy kurierskiej informacje o przesyłce.

Nasza firma akceptuje następujące waluty: USD, PLN, EURO. Domyślnie wystawiamy faktury w walucie PLN. Jeśli chcesz zapłacić w innej walucie, zaznacz to w wiadomości dla sprzedającego.

Wszystkie towary widoczne na stronie posiadamy na magazynie na terenie Polski.

Monitorujemy cały czas zamówienia klientów, czasami jednak zdarzy się, iż przed tobą ktoś wykupi całą partię produktu. Stany towaru nie są w tej chwili zautomatyzowane, przepraszamy za niedogodności. W przyszłości ten problem będzie rozwiązany.

Teoretycznie preferujemy zamówienia od minimum 250zł. W praktyce realizujemy też mniejsze. Zamów co potrzebujesz, jeśli nie spełni warunków – poinformujemy Cie o tym.

Nie ma takiego wymogu, podana ilość w kartonie to tylko wskazówka. Zalecamy jednak zamawianie towarów gabarytowych o nieregularnym kształcie w opakowaniach zbiorczych. Daje to gwarancję, że towar dojedzie do Państwa w całości i nie zostanie uszkodzony.

Tak, udzielamy kredytu, ale tylko dla stałych klientów i po wcześniejszym uzgodnieniu. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy udzielenia kredytu bez podania przyczyny. Nie udzielamy kredytu kupieckiego dla firm spoza Polski.

Jeśli nie możesz się zalogować na dane których zawsze używałeś spróbuj:

  • wykonać reset hasła
  • sprawdź dokładnie dane które wprowadzasz
  • spróbuj zalogować się na innej przeglądarce
  • jeśli to nie pomaga, skontaktuj się z nami mailowo

Staramy się na bieżąco uzupełniać wyprzedany towar. Czasami jednak trwa to dłużej, gdyż cena naszego dostawcy jest nieatrakcyjna, sa problemy logistyczne. Jeśli towar jest dostępny, widzie w nim potencjał to zalecamy zrobić zakupy z zapasem.

Niestety nasza firma nie zapewnia tych rzeczy. Należy zorganizować je we własnym zakresie.