1. Czym zajmuje się firma Bensons Trade?

Firma Bensons Trade to internetowa hurtownia, stworzona, by dostarczać produkty przeznaczone do dalszej odsprzedaży.

2. Czy mogę zamówić produkty nie posiadając firmy?

Niestety nie. Nasza oferta skierowana jest do firm. Współpracujemy na modelu B2B.

3. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Najprostszą formą złożenia zamówienia jest rejestracja na stronie hurtowni, a następnie złożenie zamówienia poprzez dodanie produktów do koszyka. Możemy również zrealizować zamówienie poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy.

4. Czy wystawiacie faktury vat?

Nasza firma wystawia faktury ze standardową stawką VAT 23% lub WDT 0%

5. Czy jest możliwość wystawienia paragonu?

Nasza firma współpracuje tylko z firmami, wystawiamy na towar faktury vat. Jeśli jednak bardzo potrzebujesz paragonu-napisz do nas, zobaczymy co da się zrobić.

6. Czy jest możliwość osobistego odbioru towaru?

Nasza firma prowadzi tylko sprzedaż internetową. W przypadku dużych zakupów, gdzie towar zajmuje dużo m3 jest możliwość uzgodnienia odbioru z określonej lokalizacji.

7. W jaki sposób dostarczacie zamówienie?

Współpracujemy z firmami kurierskimi, zamówiony towar wysyłamy w kartonach lub na palecie.

8. W jaki sposób zapłacę za towar?

Wysyłamy produkty z płatnością przy odbiorze (za pobraniem) lub przedpłata.

9. Jak zamówić towar za pobraniem?

Po prostu wrzuć do koszyka interesujące Cię produkty, wybierz formę dostawy "za pobraniem" a my zajmiemy się resztą. Kurier przywiezie produkty a Ty zapłacisz przy odbiorze.

10. Jak zamówić towar za przedpłatą?

Wrzuć do koszyka interesujące Cię produkty, wybierz formę dostawy "przedpłata". Po skompletowaniu zamówienia otrzymasz fakturę na maila. Po opłaceniu wyślemy twój towar.

11. Czy wysyłacie do innych krajów?

Nasza firma jest w stanie zrealizować dostawę do praktycznie każdego kraju na świecie. Stawki dla krajów z Europy wahają się od 9 euro za małą przesyłkę do 25 euro za przesyłkę 30kg.

12. Jakimi firmami kurierskimi wysyłacie towar?

Na ten moment współpracujemy z:

FedEx - przesyłki krajowe
TNT - przesyłki międzynarodowe
Pekaes - przesyłki paletowe

13. Jaki jest koszt wysyłki?

Za wysyłkę jednej paczki obowiązują stawki brutto :

Za pobraniem - 19.99zł
Przedpłata -19.99zł
Paleta 120x80x200cm - 170zł
Przesyłka międzynarodowa - 9 - 25 euro na terenie Unii Europejskiej

Są to ceny maksymalne, często stosujemy niższe stawki.

14. Czy mogę zamówić swojego kuriera po odbiór przesyłki?

Tylko w przypadku przesyłek międzynarodowych i paletowych. W innych przypadkach tylko po wcześniejszym uzgodnieniu.

15. Jakie są wymagania, aby dostawa była darmowa?

W tej chwili posiadamy pakiet bonusów, jeśli twoje zamówienie spełnia określone wymagania ( minimalna kwota ), możesz wybrać darmową dostawę przy finalizowaniu zamówienia.

16. Zamówiłem towar a koszty wysyłki zostały policzone kilkukrotnie, dlaczego?

Jeśli towar zajmuje dużo miejsca i nie jest możliwe wysyłanie go w jednej paczce, dzielimy towar na kilka przesyłek. Stosujemy to również wtedy, gdy niemożliwe jest zapakowanie przedmiotów do jednego kartonu.

W szczególności gdy:

Towary znacząco różnią się kształtem np. 1x parasol ogrodowy + 1x Szachy
Towar jest wrażliwy na uszkodzenia np. 1x Ramka na zdjęcia + 1x Hulajnoga

Staramy się zawsze zapakować towar na jak najmniejszą liczbę wysyłek jednak nie zawsze jest to możliwe.

17. Dlaczego wysyłka tyle kosztuje, przecież przesyłki kurierskie są tańsze?

Koszty wysyłki to nie tylko koszt kuriera. Nasza firma dokłada starań, aby towar dojechał do Państwa w nienaruszonym stanie. Na koszty wysyłki składają się także koszty zapakowania towaru. Nasze ceny nie odbiegają od cen innych dostawców.

18. Czy ceny podlegają negocjacji?

Jako firma handlowa jesteśmy skłonni do negocjacji cen i rabatów. Pragniemy jednak zaznaczyć, iż nie podejmujemy żadnych negocjacji ceny w przypadku zamówień typu 200zł. Jeśli chcesz złożyć duże zamówienie lub nasza cena znacząco odbiega od ceny konkurencji - napisz maila lub zadzwoń.

19. Kurier uszkodził mój towar, dotarł połamany, zalany itp. Co mam zrobić?

W przypadku, gdy kupujesz towar od firmy na fakturę, nasza odpowiedzialność za towar kończy się w momencie, gdy odbierze go od nas kurier. Od tej chwili kupujący odpowiada za przesyłkę. Jeśli otrzymałeś przesyłkę, która jest uszkodzona, spisz niezwłocznie protokół szkody z kurierem i skontaktuj się z nami mailowo podając numer faktury i krótki opis szkody.

Jeśli z jakichś względów nie udało Ci się spisać protokołu, skontaktuj się z nami mimo wszystko.

Nasza firma zastrzega sobie prawo do negatywnego rozpatrzenia zgłoszenia, jeśli protokół szkody nie został spisany z kurierem.

20. W jaki sposób mogę spisać protokół uszkodzenia?

Zazwyczaj na spisanie protokołu jest 7 dni od momentu doręczenia paczki. Spisz go w momencie doręczenia lub skontaktuj się z kurierem, lub firmą kurierska. Powinni przysłać oni kuriera, z którym wypełnisz dokumenty.

21. Nie chcę wypełniać protokołu, to nie moja sprawa, nie mam na to czasu, to wasza wina.

Rozumiemy, iż jako przedsiębiorca jesteś zabiegany i masz wiele spraw na głowie. Oddeleguj więc pracownika, który towar odbiera, aby spisał protokół. Nie mamy możliwości śledzenia każdej przesyłki i nadzorowania firmy kurierskiej. Nasza firma stara się zawsze dobrze zabezpieczyć towar na czas transportu.

22. Dlaczego wymagacie protokołu szkody?

Zajmujemy się handlem od lat, nigdy nie zakładamy złej woli kupujących jednak spotkaliśmy z wieloma próbami wyłudzeń wymian towaru zakupionego u konkurencji. Protokół szkody jest dla nas dowodem, iż towar wysłany od nas dotarł uszkodzony.

23. Ile mam czasu na skorzystanie z wymiany wadliwego towaru?

Przepraszamy, ale zgodnie z regulaminem, rękojmia za towar jest wyłączona. Oznacza to, iż nie udzielamy gwarancji na towar ani nie prowadzimy serwisu.

Jednak jeśli zamówiłeś niedawno towar i:

Nie działa duża partia towaru
Jest wadliwy
Zepsuł się dopiero co włączeniu

Skontaktuj się z nami mailowo, podaj numer faktury i krótki opis problemu, postaramy się udzielić pomocy.

24. Mam prawo do gwarancji, obowiązuje mnie 14-dniowy termin zwrotu.

Przepraszamy, ale przepisy te odnoszą się do zakupów konsumenckich. Firma nie jest konsumentem, dlatego wyżej wymienione przepisy nie mają zastosowania.

25. Czy mogę zwrócić towar zakupiony na fakturę?

Zazwyczaj nie robimy z tego tytułu problemów o ile jest to towar niedawno kupiony i otrzymamy uzasadnienie, dlaczego państwa firma chce go zwrócić.

26. Otrzymałem niekompletny towar, co zrobić?

Jeśli towar w kartonie nie pokrywa się z ilością na fakturze, spisz protokół z kurierem i niezwłocznie powiadom nas o tym fakcie. Dołożymy wszelkich starań, aby wyjaśnić sprawę i uzupełnić braki.

27. Czy posiadacie plik CSV lub inny, aby automatycznie wykonać import waszych produktów?

W tej chwili niestety nie posiadamy takiej funkcjonalności, planujemy w przyszłości stworzenie tego.

28. Czy działacie na modelu Dropshipping?

Obecnie nie posiadamy takiej funkcji, planujemy jednak dodać ją w przyszłości.

Natomiast zawsze możecie złożyć zamówienie, wybrać formę przedpłaty i podać dane do wysyłki klienta. Możemy wysłać bezpośrednio do niego zamówienie. Prosimy tylko zaznaczyć w wiadomości do sprzedającego (ostatni punkt zamówienia), aby nie wkładać do paczki faktury zakupowej.

29. W jaki sposób mogę się z wami skontaktować?

Wasza firma ma do dyspozycji różne formy kontaktu z nami. Kliknijcie TUTAJ aby sprawdzić dostępne opcje.

30. Do you speak english?

Yes, please write me on whatsapp +48 662 405 220

31. Mam dla was produkty w lepszej cenie, chce wam coś sprzedać.

Nasza firma skupia się na sprzedaży, posiadamy swoich dostawców. Jednak jeśli uważasz, że oferta jest bardzo dobra i nas zainteresuje - prześlij ją na maila. Zapoznamy się z nią i damy znać.

32. Czy możecie sprowadzić z Chin towary, jakich potrzebuję?

Zazwyczaj tak, ale wszystko zależy od towaru i ilości. Przy imporcie minimalne zamówienia opiewają na ilość jednego kartonu. Istotna jest także kwota zamówienia i termin realizacji. Jeśli potrzebujesz towaru, skontaktuj się z nami mailowo podając szczegóły.

33. Dlaczego ceny na towar raz są wyższe, a raz niższe?

Import jest złożonym procesem, na wpływ cen ma wiele czynników. Czasami towar jest droższy, czasami tańszy. Staramy się zawsze być konkurencyjni.

34. Wasz towar jest drogi, kupuję taki sam u konkurencji 30% taniej, ale niestety w tej chwili go nie mają.

Gdybyśmy nie mieli towaru na miejscu, też byśmy go sprzedawali 30% taniej :)

35. Jaki jest czas realizacji i wysyłki towaru?

Zamówienia złożone do godziny 12 dnia roboczego, zazwyczaj wysyłamy tego samego dnia. Jeśli jednak zamówienie jest bardzo duże, możemy potrzebować więcej czasu na jego skompletowanie. Duże zamówienia są zazwyczaj gotowe w ciągu 2 dni roboczych.

36. Co to znaczy, że towar dostępny jest na zamówienie?


Oznacza to, iż tego towaru nie posiadamy w tej chwili na stanie, został wyprzedany. Najprawdopodobniej pojawi się w najbliższych dostawach. Jeśli bardzo go potrzebujesz, skontaktuj się z nami, udzielimy bardziej szczegółowych informacji dotyczących dostawy.

37. Jak mogę sprawdzić ile macie danego towaru na stanie?

Planujemy w najbliższym czasie wdrożyć automatyczne stany magazynowe, dzięki temu będzie widoczna dostępna ilość sztuk. W tej chwili takie informacje można uzyskać tylko poprzez kontakt z nami.

38. Czy mogę użyć zdjęć i opisów z waszej hurtowni?

Nie ma przeciwskazań, zalecamy jednak zawsze lekką modyfikację aby wyróżnić się na tle konkurencji.

39. Zapomniałem hasła do swojego konta, co zrobić?

Skorzystaj z TEGO linka, na maila otrzymasz dalsze wskazówki jak ustawić nowe hasło.

40. Jak dowiem się, że moje zamówienie zostało zrealizowane?

Nasza strona wysyła automatyczne powiadomienie na twojego maila. Podając również numer telefonu przy rejestracji, otrzymasz od firmy kurierskiej informacje o przesyłce.

41. W jakiej walucie mogę dokonać zapłaty za towar?

Nasza firma akceptuje następujące waluty: USD, PLN, EURO. Domyślnie wystawiamy faktury w walucie PLN. Jeśli chcesz zapłacić w innej walucie, zaznacz to w wiadomości dla sprzedającego.

42. Czy towar na stronie jest dostępny?

Wszystkie towary widoczne na stronie posiadamy na magazynie na terenie Polski.

43. Zamówiłem towar widoczny na stronie, jednak otrzymałem powiadomienie, że jest niedostępny.

Monitorujemy cały czas zamówienia klientów, czasami jednak zdarzy się, iż przed tobą ktoś wykupi całą partię produktu. Stany towaru nie są w tej chwili zautomatyzowane, przepraszamy za niedogodności. W przyszłości ten problem będzie rozwiązany.

44. Jaka jest minimalna kwota zamówienia?

Teoretycznie preferujemy zamówienia od minimum 250zł. W praktyce realizujemy też mniejsze. Zamów co potrzebujesz, jeśli nie spełni warunków - poinformujemy Cie o tym.

45. Czy mogę zamówić pojedyncze sztuki towaru czy muszą to być opakowania zbiorcze?

Nie ma takiego wymogu, podana ilość w kartonie to tylko wskazówka. Zalecamy jednak zamawianie towarów gabarytowych o nieregularnym kształcie w opakowaniach zbiorczych. Daje to gwarancję, że towar dojedzie do Państwa w całości i nie zostanie uszkodzony.

46. Czy jest możliwość uzyskania kredytu kupieckiego?

Tak, udzielamy kredytu, ale tylko dla stałych klientów i po wcześniejszym uzgodnieniu. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy udzielenia kredytu bez podania przyczyny. Nie udzielamy kredytu kupieckiego dla firm spoza Polski.

47. Nie mogę się zalogować pomimo prawidłowych danych.

Jeśli nie możesz się zalogować na dane których zawsze używałeś spróbuj:

  • wykonać reset hasła
  • sprawdź dokładnie dane które wprowadzasz
  • spróbuj zalogować się na innej przeglądarce
  • jeśli to nie pomaga, skontaktuj się z nami mailowo

48. Jak często uzupełniacie stan towaru?

Staramy się na bieżąco uzupełniać wyprzedany towar. Czasami jednak trwa to dłużej, gdyż cena naszego dostawcy jest nieatrakcyjna, sa problemy logistyczne. Jeśli towar jest dostępny, widzie w nim potencjał to zalecamy zrobić zakupy z zapasem.

49. Czy zapewniacie wyposażenie w postaci regałów, materiałów promocyjnych itp. ?

Niestety nasza firma nie zapewnia tych rzeczy. Należy zorganizować je we własnym zakresie.